dissabte, 9 d’octubre del 2010

M'ENCANTEN ELS RAROS


El meu SuperJo està sobresortint de les profunditats. Les rareses que tant he intentat amagar estan revifant i l'Aneris s'està fent gran. Ja era hora no?


Avui sóc aquesta Aneris incorrecte, espontània, cruel amb qui ha de ser cruel, directa, responsablement irresponsable, odiosament encantadora quan s'ho proposa. Avui sóc algú sense por a perdre res, algú que ha descobert que sempre, sempre hi ha més a guanyar.


La por de semblar raro s'està esvaïnt, poc a poc.. I si ets massa convencional per comprendre les meves excentricitats, desconvencionalitza't i deixa de ser un perfecte i avorrit normal!


Vull ser el personatge boig i poètic, infantil i teatral, bo, innocent i un xic incontrolable. Vull ser amiga de tothom qui m'aporti una visió diferent, vull veure on estan els més xalats, marginats, pertorbats.. perquè en ells trobaré tot el que em falta.


I m'envoltaré d'històries estrambòtiques, creant universos imaginaris a l'estil Tim Burton, i flirtejant amb Johnnies Deep d'ulls giratoris i cabells multicolors.
Quan la meva imaginació il·limitada t'atrapi i entri per tots els forats del teu cos comprendra's que tota la fantasia que mai has vist no té comparació amb el que jo et puc aportar.
Vine amb mi i descobreix el teu SuperJo...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada