dissabte, 9 d’octubre del 2010

A la merda amb els intel·lectuals

Per tots aquells que consideren que la vida és profunda, que analitzen minuciosament cadascuna de les paraules de cadascun dels pertorbats individus que formen la societat, que aixequen la barbeta davant dels vençuts per les superficialitats materials del nostre fals i corromput entorn, que utilitzen assiduament frases com "trobar-se a si mateix", "sentir-se complet"o "autorealitzar-se". Per a tots aquests intel·lectuals soberbis que acaricien la seva barba de 5 dies i encongeixen els ulls seductorament tot pensant: "sóc un home de vida nena, amb qui et penses que parles?"
Els diré que avui m'he passat la tarda comprant un vestit de color vermell passió, que arriba pels genolls i que recull els pits fent marcar un canalillo sexi, i que l'he acompanyat amb uns manolos vermells de chanel i que per la nit he sortit, he begut 4 gin-tonics i que m'he enrotllat amb el noi més guapo de la meva empresa, i hem fet l'amor 5 vegades, tot i que ell està casat. Que després l'he fet fora de casa perquè ja en tenia prou, i m'he quedat desperta mirant pel·lícules d'amor americanes i menjant gelat de xocolata. I que després m'he fumat un cigarro mentre li explicava a la meva millor amiga com de bé m'havia anat la nit i reiem desinhibidament per telèfon.
I avui, després de molt, molt temps. He disfrutat de viure.

Aneu-vos-en a la merda tots aquells que us creieu mereixedors del secret de la felicitat. L'era de la superficialitat ha arribat.

2 comentaris:

  1. Dioooooossss!!!! NOOOOOOOOOOO!!!! Però la intel·lectualitat no és això, si més no és una intel·lectualitat aparent, i en si superficial. Llavors no hem marxat tant lluny, estem a la mateixa Era.

    Però la intel·lectualitat no fa ni més ni menys infeliç...

    ResponElimina
  2. Bé, superficialitat i intel·lectualitat poden anar de la mà, suposu k és la meva conclusió

    ResponElimina