dissabte, 12 de desembre del 2009

Nou Blog

Suposu que el blog és l'alternativa adulta al diari de l'adolescent que se sent sol i incomprès, o al del nen petitó que necessita conservar un tresor secret per sentir que la intimitat no és només cosa dels grans.

I aquí estic jo, que sempre he sigut una nena gran ( i és un secret, ja que tothom es pensa que sóc molt i molt madura, el que importa és aparentar-ho!! ) inspirant-me o intentant-ho, per aconseguir escriure quelcom que arribi a algú. I no un "arribar" literal, sinó un arribar "surreal" i sense posar-nos dramàtics, perquè per tots aquells que hem somiat algun cop ser escriptors, escriure és art, és pensament, és creativitat. És la millor manera d'expressar-nos quan som una mica lents de reflexos o de paraules, i és que el trajecte nerviós des que una paraula arriba a les meves orelles, capto el so, el decodifico, sé què m'esta dient la persona, penso una rèplica que em faci semblar àgil, aguda, personal (aquesta és la part que ocupa més temps) i l'envio des del cervell fins a les cordes vocals, la llengua, apreto els llavis sense que em surti un capellà i per fi surt la meva veu conversant és llarg. Temps total = 30 segons, massa oi¿? En canvi si tinc rèpliques pre-pensades i arraconades a una zona del lòbul frontal del meu cervell preparat per això, del tipus: "bé, bo, jajajaja, ostres si, no, potser, que xuli! quina calor, que guapa que vas, vas veure ahir Flashforward?" el temps total de resposta a la rèplica disminueix a tant sols 5 segons, cosa que em fa bastant més apte per integrar-me socialment a les converses rutinàries.
Tristament i avorridament apte, diria jo...
Si la persona que tinc al davant és de sexe masculí, edat compresa entre els 21 i els 31 i fa més d'un mes que no follo, calculo que el temps de reacció es multiplica per 5.

Doncs bé, aquest és el meu gran motiu per escriure, perquè sóc més interessant per escrit, i si ni així et semblo interessant més val que no em coneguis mai en persona, no et queixaràs eh? Tant de bo a les cites a cegues anessin amb pre-avisos d'aquest estil..

Benvinguts a la inauguració del meu blog.

1 comentari:

  1. Benvinguda en aquest fascinant món on tots ensenyem el que tenim a través d'una pantalla perquè és més senzill que fora d'ella.

    Ah, i tinc 21 anys...

    ResponElimina