diumenge, 14 de març del 2010

" Hi ha certs moments en què una cirscumstància que sempre hi ha estat, que sempre has anat tolerant, arriba als seus límits. Llavors necessites canviar el rumb. Et replanteges tot el que has viscut fins ara, i et planteges tot el que ja no vols viure a partir d'avui.

Un dia et succeeix aquesta tragèdia que et fa entendre que a la vida hi ha molt poques coses sense matisos, però si tens la mala sort de topar-te amb aquest punt just que només pot ser blanc o negre, t'adones que no pots seguir navegant entre grisos.

Llavors entens que no es pot estar mig viu, ni tampoc mig mort. Entens que aquest entremig es diu infern, i has de sortir-ne a través de la vida, o a través de la mort.
Sinó seràs sempre només un supervivent entre trinxeres, que no sap contra quin bàndol lluita."

3 comentaris:

  1. Em poso al bàndol de la vida. Crec que som els que més energia necessitarem per aquesta lluita. Estàs amb mi?

    ResponElimina
  2. D'acord, estic amb tu. Però no em deixis mai passar a l'altre bàndol, li tinc por..

    ResponElimina
  3. Jo també estic amb en Moli... a viure la vida al 100%! Positivitat al màxim, i si avui una cosa no surt bé, doncs demà sortirà millor! ;p

    ResponElimina