dijous, 12 de maig del 2011

GENT

Vaig borratxa. No sé ben bé què dic ni què vull dir. Tinc el cap poc clar..




Gent que surt de la teva vida i et fa un favor.

Gent que t’odia i ofega el teu talent.

Gent que intenta que facis el que ell vol convencent-te que és el millor per a tu.

Gent que ni fu ni fa.

Gent que intenta cridar l’atenció per ser escoltat, per sentir-se viu, per ser entès i correspost.

Gent que té molt a dir. Gent a qui cal escoltar.

Gent que prefereix callar i semblar estúpid a parlar i esbargir tots els dubtes.

Gent que descobreixes a poc a poc i et sorprèn.

Gent que et roba el cor de seguida i te’l trenca amb la mateixa rapidesa.

Gent que sempre hi és.

Gent a qui estimes tant per als seus defectes com per les seves virtuts.

Gent capaç de menjar-se 4 donuts sense sentir-se culpable.

Gent que escriu sense importar-li el resultat, només el procés.

Gent de bon rotllo. A qui mires i només et surt una cosa: somriure.

Gent que t’inspira, gent a qui li faries l’amor en el sentit místic de la paraula.



Persones que estan per venir, i que a partir de la teva experiència podràs classificar. I no et tornaràs a equivocar. Que guai és fer-se gran, que guai que és fer-se savi. Que guai és entendre que tots busquem el mateix, però tenim formes diferents d’expressar-ho, i és de les formes del que ens enamorem, no els objectius.



PD: si algú entén el motiu de la meva entrada, si us plau que m'ho digui.

2 comentaris:

  1. Benvinguda Sireneta :D

    M'alegro de tornar-te a veure, et trobava a faltar. M'ho vaig creure quan em vas dir que marxaries per sempre. Però aquesta és una nova esperança.

    Espero entendre les teves raons, i espero que aquesta mateixa gent sigui la que et faci continuar a aquí!

    ResponElimina
  2. Carai, has tornat! :D

    A mi em tens classificada com a "Gent que té molt a dir. Gent a qui cal escoltar" oi? ;p

    ResponElimina